برگزاری 470 برنامه همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و سالگرد شهید سلیمانی در همدان  
کد خبر: 4191550
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

برگزاری 470 برنامه همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و سالگرد شهید سلیمانی در همدان  

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری 470 برنامه مختلف همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و سالگرد شهید سلیمانی  توسط اداره تبلیغات اسلامی همدان خبر داد.  

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدانحجت‌الاسلام مهدی شرانجانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک ایام فرخنده میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده ویژه برنامه‌هایی در سطح استان و شهرستان همدان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در بیش از 400 برنامه جشن همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) در همدان برگزار می‌شود، گفت: بیشتر این جشن‌ها در بین هیئت‌های مذهبی خواهران در حال برگزاری است. برگزاری پویش‌های مختلف فرهنگی، مسابقات فرهنگی و دینی برای دانش آموزان و نوجوانان دختر و پسر  تقدیر از بانوان نمونه، جشن‌های مختلف در سطح مساجد و... را از جمله این برنامه‌ها است.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان اضافه کرد: همچنین به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه سالگرد شهادت سردار دلها بیش از ۷۰ هیئت و مسجد توسط امامان جماعت مساجد و مسئولین هیئت‌ها جهت تبیین مکتب حاج قاسم در حال برگزاری است. به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم در برخی از مساجد و هیئت‌های مذهبی ختم صلوات و ختم قرآن برگزار و گروه‌هایی سرود جوانان نیز در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) سرودهای حماسی و مناسب با میلاد و شهادت حاج قاسم اجرا خواهند کرد.

شرانجانی گفت: با حضور ۲۰۰ نفر از مربیان و معاونین پرورشی ناحیه یک‌و دو اداره آموزش و پرورش همدان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان و اداره آموزش و پرورش و با توجه به آسیب‌های رسانه و فضای مجازی و همچنین عدم آشنایی والدین از مشکلات و معضلات و آسیب‌های فصای مجازی نیاز به آگاه سازی و آموزش مربیان پرورشی است تا این مربیان برای آموزش و مشاوره والدین آمادگی لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام
captcha